Iiiigen, kedvenceink, a volt barátok/barátnők... Kinek mi :)

Személy szerint nem vagyok egy haragtartó típus, de mit mondhatnék.. Valamiért egyik exemmel sem tartom a kapcsolatot. Az első igazi, nagy szerelmemmel nemrég végleg megszakadt a kapcsolat. Oké-oké facebookon ismerősöm, de gondolom nem tud belépni mert csinált másikat amin bejelölt, de nem igazoltam vissza, és amikor lecseréltem a profilképem vissza is vonta a jelölést. Őszintén szólva, nem is érdekel...azok után jobb is... Nem azért mondom, de ő is ugyanúgy lesz*rja a fejem, akkor én minek foglalkozzak vele?...

Elengedhetetlenek a kisebb-nagyobb kalandjaim résztvevői...
Szóval, ha már a kalandoknál tartunk, tavaly ilyenkor szintén volt egy lány akivel kavartunk - bár ekkor még exembe voltam fülig szerelmes csak épp félredobott ahogy szokta - pár hétig elvoltunk, de semmi komoly nem történt. Találkoztunk párszor, voltak csókok, de ennyi. Hamar vége lett, igazából bűntudatom volt minden egyes érintésnél, szóval... Ja...
Aztán tavasszal volt egy lány aki nagyon tetszett, külsőre is és belsőre is... Beszélgettünk-flörtölgettünk, de amikor a találkozásos rész jött volna, nem jött össze. Mindig közbejött valami, vagy rossz idő volt, vagy elutaztunk a családommal. Aztán egy idő után egyre kevesebbet beszéltünk.. Részben azért mert amióta kiábrándultam a nagy szerelmemből úgy érzem, kihűltem érzelmileg...

-Mondjuk, a nyáron találkoztam azzal aki "megolvasztotta jég szívemet", de Róla egy másik posztban írok majd.:)

A többi az említésre sem méltó, szóval ki is hagynám őket :D inkább hallgassunk muzsikát <3

A bejegyzés trackback címe:

https://madworldofmishee.blog.hu/api/trackback/id/tr115498488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása