Mishee_ 2013.09.06. 18:44

Introduction...

Sziasztok!

Ez a blog a mindennapjaimról szól, nem túl izgi de azért azt sem mondanám hogy unalmas az életem. Először is azt szeretném leszögezni hogy leszbikus vagyok, nem "divatból" - bár nem értem hogy lehetne divat hogy valaki meleg - hanem azért mert egyszerűen a női test jobban feltud tüzelni mint bármi más - pontosabban csak az izgat. Nyilvánosan nem vállalom fel, nem azért mert szégyellem hanem azért mert még nem állok rá készen - és mielőtt jönnének az olyan hozzászólások hogy "akkor miért teszed fel a netre?" stb. nos, azért mert itt névtelenül írok, tehát senki nem fog rájönni hogy ki is vagyok :D - de lassan eljön az idő hogy megtudja mindenki, ugyanis utálok kamu dolgokat kitalálni hogy fiúval voltam hétvégén (na, nem úúúúgy:D)... és ha már a fiúknál tartunk, volt pasim is, elég lányos kinézetű úgymond, de nem tetszett és nem éreztem jól magam mellette, nem vonzódtam hozzá... Szóval ha kérhetem ezektől a kommentektől is kíméljetek meg. Alapvetően vicces vagyok, de tudok komoly is lenni. Sok fajta zenét szeretek pl.: rock, pop, retro, r&b, electro, rap stb. Imádom a piercingeket és az extrém külsőt, bár én nem nevezném magam úgy különösebben extrémnek. Jelenleg szőke vagyok, de hamarosan fehér hajam lesz amit itthon színezgetek de csak szolidan nehogy megint belém kössön a kedves igazgatónőnk. Áprilisban szúrattam nyelv piercinget, és meg kell hogy mondjam nagyon megérte! :D... A bal fülemben egy 18as tágesz van és tervezek mellé még egy lyukat, meg piercinget, a jobb fülemben egy 4 és egy 2 milis (tágító)csiga van meg még 1 fülbevaló (ami igazából ajak pc xd)... Még annyit a külsőmről hogy elég magas vagyok (174 cm) és sok lány örülne neki, de én valahogy utálom.. Körülöttem mindenki alacsony, pl a tanárokra is "le kell nézni" mert alacsonyabbak nálam és olyan hülyén érzem magam olyankor... na mindegy. A másik: nagyon vékony vagyok, 3 éve 52,5 kg vagyok. Hiába eszek nem hízok :| pedig imádom a pizzát, chipset, sült krumplit, szalonnát meg az ilyesmiket, de semmi. Igen, tudom hogy ennek is sokan örülnének, de ha nem hízok, nem lesz zsírom és értelemszerűen cicim se sok lesz :$. Persze látszik hogy van, de az én elvárásomnak kicsi..amit szeretek magamon, az a fenekem. Kényelmes, és szerintem pont jó a mérete és szép kerek..mondjuk ráférne egy kis formázás. Majd jövőhéten hozzá is kezdek az edzésnek (futás, súlyzózás, felülés). 

Szerintem bemutatkozásnak ennyi elég :P köszönöm hogy végigolvastátok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://madworldofmishee.blog.hu/api/trackback/id/tr435498330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása