Mishee_ 2013.09.08. 21:22

Sooo...exhausted

Fél 6 körül jó volt már végre elaludni... AHA, kár hogy muter ezt leszarja. 9:52-kor arra ébredek hogy apuval kiabál mert rosszul teregette ki a zoknikat vagy valami ilyesmi. Értem én hogy meg kell csinálni, de miért pont reggel? Miért pont vasárnap? Egész héten itthon volt... Na mindegy... Délután nagyon elálmosodtam és már állva is képes lettem volna bealudni, küzdöttem ellene mert vártam a Szerelmem, hogy beszélhessek vele. Hát nem jött össze, mert feküdtem és esélyem se volt éren maradni, de pontosan akkor ébredtem fel amikor írt! 15:11-kor! Nagyon örültem neki, beszélgettünk, és elmondta hogy tegnap ráírt az ex-barátnője és be is másolta amit beszéltek. Róla is beszéltünk, amit tudtam segítettem, és kérdezte hogy mit gondolok erről, és elmondtam. Utána témát váltottunk, és egy kicsit elmerültünk az erotika világában. Nagyon szeretem ezt a lányt, és bármit megadnék érte...
De azt hiszem hiába, és nem is akarom hogy hozzám kötve érezze magát. Csak az számít hogy Ő boldog legyen, bármi áron...
Rövid poszt lett, de ma ezen kívül semmi említésre méltó nem történt... Szóval, nézzük a Harry Pottert! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://madworldofmishee.blog.hu/api/trackback/id/tr115501155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása