Mishee_ 2013.09.08. 21:00

What a night!

Fú, a tegnapi durva este volt... elmentünk egy szezonzáró bulira a padtársammal - mondjuk szívesebben lettem volna a Szerelmemmel, de megígértem padtársamnak hogy elmegyek vele a buliba. Igazából ő nem is a buli miatt akart menni hanem azért mert tetszik neki egy fiú a suliból, és ezt a srácot akarta "nézegetni". Hát, pechére nem jött el a gyerek, szóval ezt benézte..
Amikor megérkeztünk beálltunk a bárpulthoz valami kis alapozót venni. Hosszas gondolkodás után Jim bácsi mellett döntöttünk. Kis körültekintés után úgy döntöttünk hogy bemegyünk a tömegbe és nyomjuk mi is... 1 órával később kimásztunk a tömegből cigizni, meg még valamit inni. Cigi után vettünk egy almás Sommersbyt, amit igen hamar megittunk, és úgy döntöttünk hogy elszívunk még egy cigit..aztán jött osztálytársunk és kért egy szálat. Nos, épp akkor gyújtottam meg az enyémet szóval odaadtam azt.. Azt hiszem legközelebb olyan cigit veszek amit rajtam kívül senki se szeret. Most egyébként piros bondozok, az a kedvencem.:$ Szét néztünk hátha van olyan ismerős akivel akarunk beszélni de végül is nem volt, csak pár ember a suliból, de ők nem érdekesek, szóval lepacsiztunk velük aztán vissza másztunk a tömeg közepébe és táncoltunk. Olyan negyed három felé elfáradtunk és leültünk, de mivel kültéri volt a rendezvény és hajnalba nincs meleg hamar elkezdtünk fázni, egy ideig bírtuk de aztán már elég volt és harmadszorra is besurrantunk ropni... Pont akkor váltottak a DJk, és aki jött az bevetette magát a tömeg közé, és adogatták egymásnak, de nem bírták el és szegényt leejtették. Vicces volt :P de kárpótlásul a táncoscsajok kértek tőle aláírást a mellükre. (Hát ha csak annyi kell hogy leejtsenek akkor...:)) Egyébként nem volt jó annyira amiket berakott zenék nem azért, én nem értek ehhez de na... xD Azért én is eltudom dönteni hogy milyen zenére lehet jól táncolni és milyenre nem.
Na de hagyjuk is. Szóval félórás ugrálás után éhes lettem, ezért vettem egy hot-dogot. Amég megettem néztem egy (hetero)párt, és a pali mindig a csaj seggét érintette meg, sehol máshol, csak a fenekénél. Hát nem tudom, annyira nem tartom magam romantikusnak se nyálasnak, de ha van barátnőm, és szeretem akkor nem mindig a hátsóját simogatom/paskolom. Elismerem, szép lány volt és a segge is nagyon ott volt. De ettől függetlenül mondjuk a hátát is megsimogathatta volna, vagy akármi. Ami meg nagyon nem tetszett hogy padtársamnak egyik "ex-kiszemeltjét" is néha nézni kellett amikor csajokkal táncolt, ez rendbe van de miért kell 3 különböző lánnyal smárolni? Elvileg van barátnője is... :) Jó, oké a lányok sem különbek, hiszen az első igazi nagy szerelmem pont ugyanilyen volt. Mellettem kitudja hány másikat tartott vagy szédített...- de ezt csak példának hoztam fel. 
Kaja után még egyszer utoljára elkaptuk a ritmust, de már csak félórára aztán elindultunk a buszmegállóba. Na, ez egy szuper történet. Ugye a váróterem zárva volt éjjelre, szóval az egyik kinti padra leültünk. Valamin nagyon nevettünk, de hirtelen nem emlékszek mi is volt az, de arra emlékszek hogy nagyon fáztunk. A lényeg hogy jött a biztonsági őr vagy nem tudom ki volt az, és a következő beszélgetés zajlott le:
-Jó reggelt.
Mi: Jó reggelt.
- Buszra várnak?
Én: Nem. Vagy igen? :|
Padtársam: Igen. xD
- Mert ha nem akkor ki fogom küldeni magukat.
Én: Jó akkor buszra várunk.
- Jól van. Figyelni fogom.
Most őszintén.. a padból elfoglaltunk 2 embernyi helyet, plusz hajnali 4-kor senki nem fog odajönni hogy neki pont az a 2 db hely kell. Mellesleg KINT ültünk, szóval nem értem hova akart KI küldeni?!... és ezen nevetgéltünk még egy 10 percet. Aztán jött egy remek ötlet, hogy menjünk be a benzinkútra és ha átmelegedtünk akkor zúzzunk haza. 5 után valamikor hazaértem, felmásztam a szobámba és írtam a Szerelmemnek egy üzenetet facebookon -egyrészt mert nincs pénzem smsre, de ha lenne sem akarnám felkelteni szegényt. Mivel le voltak fagyva az ujjaim nagyon úgy nézett ki a szöveg mintha berúgtam volna, úgyhogy azt is odaírtam hogy "bocsi de kint hideg volt". Nem tudom miért de fontosnak éreztem leírni Neki hogy szeretem, hiányzik és nagyon örülnék ha kiolvasztaná a kezem.. na meg engem.:) 
Szóval... összességében jól éreztem magam, de két hét múlva Vele még jobban fogom! A szülinapját fogjuk ünnepelni és már nagyon várom..várjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://madworldofmishee.blog.hu/api/trackback/id/tr245500938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása